در حال دریافت اطلاعات هستم.. لطفا منتظر بمانید...

شرکت کارا افزار ایده آل

پیشرو در تولید و ارائه کاربرپسندترین نرم افزار های مالی - اداری و تخصصی

29 شهريور
karaafzar/دو بحث صحیح در خصوص آدمی مطرح است/KaraAfzarIdeal

اول این که هوش آدمی حد و مرزی ندارد و دیگری این که انسان نمی تواند در آن واحد چندین کار را با هم انجام داده، یا موضوعات مختلف را به خاطر آورد و یا بررسی نماید. تناقض موجود میان این دو حرف خلائی بزرگ در مسیر پیشرفت علم ایجاد نمود و معضلی شد تا بشر به دنبال رفع آن بر آید و نتیجه حاصل تولد نرم افزار بود. پس می توان نرم افزار را این طور تعریف کرد: ابزاری برای تبدیل روش ها و دانش ها به تجهیزات و یا وسیله ای برای حفظ دانش و در نتیجه بهبود و استفاده بهتر از آن

چرا نرم افزار؟؟؟
دو بحث صحیح در خصوص آدمی مطرح است:
اول این که هوش آدمی حد و مرزی ندارد و دیگری این که انسان نمی تواند در آن واحد چندین کار را با هم انجام داده، یا موضوعات مختلف را به خاطر آورد و یا بررسی نماید.
تناقض موجود میان این دو حرف خلائی بزرگ در مسیر پیشرفت علم ایجاد نمود و معضلی شد تا بشر به دنبال رفع آن بر آید و نتیجه حاصل تولد نرم افزار بود. پس می توان نرم افزار را این طور تعریف کرد:
ابزاری برای تبدیل روش ها و دانش ها به تجهیزات و یا وسیله ای برای حفظ دانش و در نتیجه بهبود و استفاده بهتر از آن
همین محدودیت های فیزیکی انسان، فراموشی امور، مفقود شدن اسناد، قطع شدن پروسه انجام کار در نقطه نامعلوم, محاسبات غلط، سختی در سنجش عملکرد، نداشتن گزارشات مطلوب و دقیق، لزوم تمرکز کارمند و مدیران در یک مکان، انتقال و ارتباط فیزیکی مستقیم و در نتیجه صرف زمان بیشتر و ... باعث شد مشکلاتی در محیط کار رخ دهد و دغدغه هایی برای مدیران به وجود آید که راه حل تمام آنان استفاده از نرم افزار و یا به عبارت بهتر برنامه نویسی می باشد.

نرم افزار CRM تولیدی این شرکت به عنوان یکی از قوی ترین ابزارها می تواند تا حد زیادی دغدغه های مدیران را برطرف نماید.

(1)   نپسندیدم

نظرات

 

loading...

تماس با ما